"Kiedy śmieje się dziecko, śmieje się cały świat!" /Janusz Korczak/

środa, 16 czerwca 2010

Preferencje Malucha

   Zauważyłam, że z powodu braku nadmiaru ciała, nie jestem tak popularna u maluchów, jak mogłabym być. Ciocie, które mogą się pochwalić kształtami Rubensa są rozchwytywane i jeśli odstąpią na chwilę, zaczyna się rozpacz. Ja mam luzy, więc jestem na posyłki... ;-) Wyjątkowym miłośnikiem kobiecych piersi w rozmiarze miseczki powyżej B, jest Patryk. Zachowaniem przypomina małego zombi - wyciąga rączki przed siebie, paple "meme, mama cieee" i lezie za ulubioną ciocią ... hmmm lub piersią.
  Skoro więc, któraś z Was cierpi na kompleksy z powodu masy ciała, to polecam instytucje, typu żłobek, przedszkole - zaraz zostaniecie wyleczone i odpowiednio dowartościowane! :-D
  Wczoraj były drugie urodziny Oliwki. Z tej okazji pojawił się tort, balony, "sto lat" i tańce. Najwięcej emocji i zadymy zapewniła ognista fontanna na torcie. Efekt świetny - dzieciaki zauroczone, ale później było mnóstwo dymu i smrodku. Tańce były bardzo szybkie. Skończyły się zaraz po złapaniu się dzieci za rączki w kole. Niestety ciocie zapomniały, że maluchy tylko tyle umieją... ;-) Honor grupy uratował Michał, który jako jedyny obhulał solenizantkę! Urodziny się udały, a ciocia - szefowa całego interesu, napstrykała fotek  - dowodów rzeczowych dla rodziców. :-) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz